lundi 7 décembre 2015

Heart Of Stone



29/11/15


  Dear readers, I feel a bit sorry to show you these lame pictures but I really had no time to go out taking photos of my outfit - still, I tried to use the only empty corner left in my bedroom to introduce you this lovely lilac skirt from CNDirect :)
I love its pastel color, its pleats and harness-like structure. 
I haven't chosen the best shirt to wear it with because the straps are quite tight so they crease the silk in an ungraceful way. But I love the lacey details on the collar.

Anyway, how do you like it ? xx


   Chers lecteurs, je suis navrée de vous présenter ces minables clichés mais je n'ai vraiment pas eu le temps de sortir pour prendre en photo mes tenues - aussi ai-je essayé d'exploiter le dernier coin vide et lumineux de ma chambre pour vous présenter cette petite jupe lilas, choisie sur CNDirect, dont la couleur pastel, les plis et le harnais me plaisaient bien. En revanche je n'ai pas choisi la meilleure chemise pour la porter avec car les bretelles étant assez serrées (bien qu'élastiques) elles forment des plis disgracieux - à retenter avec un haut près du corps donc. 

Alors, qu'en pensez-vous ? xx





Shirt - Vintage
Skirt - CNDirect
Tights - Calzedonia
Boots - Dr Martens



xoxo

4 commentaires:

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx