dimanche 31 mai 2015

Cherry Blossoms




'How much pain has cracked your soul ?
How much love would make you whole ?
You're my guiding lightning strike, 

I can't find the words to say, 
They overdue,
I've travelled half the world to say
I belong to you ~

Réponds à ma tendresse,
Verse-moi l'ivresse ~

I belong... I belong to you alone'

20/03/15


   Hello everyone ! Last March I had the pleasure to meet Edmond, a young artist with a mind full of dreams from old times and magic, mysterious, dark worlds. I really wanted to shoot among the cherry blossom trees, for they never lasts so long - and there we went. 

What do you think of these poetic portraits ? 

I invite you to discover more of Edmond's work on his page - and please tell me what you think about these pictures :)


   Hello tout le monde, voici une nouvelle série réalisée en mars dernier dans une clairière non loin de chez moi, lorsque les cerisiers étaient tous en fleurs... 
Pour cette séance j'ai eu le plaisir de rencontrer Edmond, un jeune artiste plein de rêves d'époques anciennes et de mondes magiques, sombres et mystérieux. 

J'espère que ces clichés vous plairont - je vous invite à découvrir le travail d'Edmond sur sa page et n'hésitez pas à partager, commenter ! 

Je vous souhaite un beau dimanche à tous, 
et une merveilleuse fête aux mamans qui lisent ce blog :)♥

















Kimono - Choies
Dress - Zara

xxx

7 commentaires:

  1. La photo en noir et blanc et la dernière ♥♥♥
    Magnifique shoot vraiment!!

    RépondreSupprimer
  2. cool
    http://iamemilia.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Ces photos sont vraiment magnifiques, très jolie coiffure.
    PS: C'est une de mes chansons préférées de Muse ;)

    Jam

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci beaucoup Jam, je suis contente que ça te plaise :)♥

      Supprimer

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx