mercredi 19 août 2015

Funeste Part II




12/06/15 - White Paradise

   Je vous en parlais dans cet article... voici la seconde et dernière partie de notre série Funeste, dirigée par ma chère Aimée, avec la belle Sarah qui a rejoint mon paradis blanc, et notre maquilleuse, la douce Noémie. Et puis bien-sûr, mon nouveau compagnon le petit ananas, qui remplace les fleurs de notre première partie.

Une ambiance épurée, paisible et onirique, qui j'espère vous plaira. Pour ma part c'était vraiment un chouette moment partagé avec ces trois jeunes filles, à mettre en scène les poses imaginées par notre photographe, beaucoup de préparation et de concentration, mais le résultat en vaut toujours la peine ! 

Que pensez-vous de cette seconde partie ? :)


   I told you about it in this post... here's the second and last part of Funeste, a series imagined and directed by my dear Aimée, with the gorgeous Sarah, who joined me in my white paradise, and our sweet makeup artist, Noémie
And of course, my new companion this cute pineapple, which replaces the flowers of our first part.

I hope you will enjoy this uncluttered, peaceful, dreamlike atmosphere. It was such fun and a very good time to 'put on this little show' with these three young ladies. A lot of preparation and concentration but the final result is worth it.

What do you think about this second part ? 


xxx

6 commentaires:

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx