mercredi 18 juin 2014

On The Dock Of The Bay

08/06/14


   La triste vérité de ces photos c'est que je me suis rendue compte la veille du départ que mes bikinis ne m'allaient plus DU TOUT -genre prendre un bonnet de plus en un an, ça change la vie.
N'aillant pas trouvé de maillot de bain à ma convenance - pas trop difficile la meuf - j'ai fini en tenue de pin-up - comme je l'avais déjà arborée ici - pour flâner au bord de l'eau...

The sad truth behind these pictures is that I realized just before to leave for our trip that all my bikinis did not suit me anymore - as if one more bra cup size could change your whole life.
I did not find any bathsuit to my convenience -that girl is too picky - so I decided to wear this pin-up-inspired attire to laze on the beach...
How do you like these photos ? :)









We do love to make silly faces when picturing♥♥♥



Bisouuus & à très vite !

4 commentaires:

  1. J'adore cette chanson! Et j'adore vos lunettes de soleil :)

    RépondreSupprimer
  2. Tu es superbe! Ces photos me donnent envie de te dessiner!!
    ♥_♥

    RépondreSupprimer

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx